Sommarfin vagn

Idag har jag gjort vår vagn sommarfin med två fina sittdynor från Elodie Details i så fina kulörer. Nu i veckan när jag och Ivan var ute och gick en kvällspromenad med barnen i vagnen. Ibland nattar vi barnen i vagnen går oftast väldigt fort för dem att somna. Helt perfekt tycker vi, istället för vi alla somnar under nattningen 😂 Rör vi på oss samtidigt som vi blir piggare. 


De jag skulle komma till var att vi verkligen har gjort en helt perfekt investering med vår vagn. Så glad att vi köpt oss en helt ny vagn från Emmaljuga. Såklart behöver alla en barnvagn till ens barn. Man ska verkligen tänka efter vad man väljer för vagn för det kostar en del och man använder den väldigt mycket. När vi fick Alicia hade vi ingen koll på något med vagnar eller något speciellt intresse. Men idag tycker jag det är kul med vagnar. När vi fick Alicia blev det en Emmaljuga då också som är marinblåa. Som vi fortfarande har kvar och använder när vi vill ha en enkel vagn. 

Vi har verkligen använt vår barnvagn så otroligt mycket. Tanke på att jag inte har körkort. Den hänger med över allt när jag ska iväg med barnen. Får stå ut med alla väder och det har funkat hur bra som helts. Tycker det är extra kul att köpa något nytt till vagnen, den känns lite nyare och finare. En ny skötväska hade ju inte varit fel. Ser nu när jag tagit bilder att skötväskan inte längre är helt svart att den är vinröd i vissa ljusen syns det extra mycket. Det dåliga med vagnen är att hantaget skin detaljer flyttar och är jättesvårt att få tillbaka :( 

När jag beställde sittdynorna beställde jag äntligen denna fina haklappen som jag länge velat ha till Alicia som fortfarande använder de och en napphållare 😍 

Man kan inget annat än älska denna färgen 😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0