Mobilbilder del 1

I och med att jag är urdålig på att blogga tänkte jag att vi ska kolla igenom några bilder och berätta lite kort vad vi hittat på den senaste tiden :) 


Vi börjar med påskhelgen. Långfredagen firade vi Ivans mor i för skott som fyllde egentligen år på söndagen. Kalaset var i påskens tecken såklart. De hade anordnat olika påsklekar och barnen fick påskägg med vars ett fint djur och i den tunna vi slog på la där vars ett kanin gosedjur till barnen. Vi åt god mat och hade de trevligt.


Alicia är så glad för sin kusin Edvin 💕

Lördagen var det kalas firande igen för min moster som fyllt 50 år och min kusin Ida som fyllt 11 år. Alla från min släkt var samlade på första gången på flera år. Riktigt roligt! Älskar att umgås med min släkt, de är så kärleksfulla, glada och vi skrattar väldigt mycket tillsammans ❤ Tyvärr var detta de ända bilderna jag tog.

I och med att vi var på kalas hos min moster på påskafton. Fick barnen sina påskägg på söndagen istället. Vi hade fyllt påskägg med olika godsaker detta året. Valter fick för första gången en choklad påskharren och blev super glad. Är det påsk så är de. Alicia älskar choklad blev jätteglad :) 

Vi tog en familj utflykt till tropikaret i Helsingborg helt själva, utan några vänner eller släktingar. Mysigt att bara vara vi själva någon gång :) Fast vi älskar att åka med andra. 

En mysig kvällsrunda med barnen innan nattningen. Blad alla fina vitsippor som förgyller skogen 😍 Hur gullig får man vara i en regnhatt! ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0