Lördag!

Imorse vaknade jag med illamående när barnen ville gå upp. Bad Ivan ta barnen så jag kunde få sova ett litet tag till. Efter jag fått Alicia och Valter får jag lätt illamående vid lite sömn, stress och hunger. Om jag inte får i mig mat rätt snabbt när jag är hungrig kommer illamående och yrsel, har svårt att koncentrera mig då. Tycker inte alls det är kul men lär mig snart att leva med de. Om det inte förhoppningsvis försvinner ✊Håller själv tummarna för att det ska gå över snart. 


Har varit en väldigt intensivt vecka och jag känner verkligen av det idag. Är helt slut i kroppen och vill bara ligga i sängen och kolla film hela dagen. Sådant man kunde göra förr när man inte hade barn. Vissa sådan saker saknar man verkligen ibland. Men är ny duschad nu och tagit på mig mysiga kläder och ska sätta mig i soffan bredvid Alicia och sätta på en tjejfilm medans Alicia kolla på något hon vill. För Valter sover och Ivan verkar också ha somnat. Denna lördagen blev inte alls som vi tänkt oss. 

Får se om vi hittar energin sen och gör det vi egentligen skulle göra idag (fixa i huset) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0