En onsdag med min Julia

Började morgonen med att lämna barnen på förskolan och sen var det dags att storstäda nedanvåningen. Hoppas in i duschen och sedan bokstavligen springa till bussen med sminkväskan i handväskan, trodde aldrig jag skulle hinna på 5 minuter. För att ta bussen mot Landskrona för att träffa min fina vän Julia 😍 


Tog en liten tidigare buss för att gå en extra runda på stan innan vi skulle ses. Inhandla lite måsten. Som var både lite roliga saker och tråkiga. 

Julia kom ner till stan efter hon slutat jobba, tog vi en liten sväng in om i affärerna. Sedan blev det basilika som vi alltid äter på tillsammans. Var alltid vårt stammis ställe när jag också bodde i Landskrona innan. Så mysigt! Sen gick vi vidare till en pub och satt ute och pratade om livet. Äntligen kan sitta ute och njuta fast det är kväll. Tusen tack för du är min vän och jag fick spendera några timmar med dig ❤ 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0