Mycket känslor på en och samma gång

Dag två på inskolningen, blev en speciell dag. Alicia inte är van vid att både jag och lillebror med på förskolan. 


Blev det mycket känslor för Alicia. Hon visste nog inte riktigt hur hon skulle bete sig. Istället för att se det som en rolig dag blev det istället mycket tårar och oro. Finner inte riktigt helt rätt ord för dagen.

Men att ens mamma är med, som hon vill vara med hela istället för att delta på alla aktiviteter och saker de gör. När jag ska försöka vara med lillebror när han behöver mig. Samtidigt som hon också behövde mig. Allt kändes som kaos. Inget roligt alls att uppleva. Men vi alla gick hem efter middagen och laddade om batterierna till morgondagen. 

Med mycket närhet från både barnens sida. Blev dagen och kvällen bra. Jag tycker det är så kul att få se vad de gör på förskolan. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0