Efterlängtad tid med barnen

Äntligen får man nästan en hel dag med barnen. Ska börja jobba kl 5 så får många timmar själv med barnen. Som jag längtat efter de. Jag började jobba exakt för en månad sedan igår. Jobbat som heltid och knappt sett våra barn. Vissa dagar har jag sett de 1 timme om dagen. Men överlag inte många timmar om dagen. Tanke på de sover kl 7. Det är riktigt jobbigt. Från att varit med dem nästa 24/7 


Men alla börjar jobba någon gång. Men man kommer väl vänja sig någon gång eller? Ja man kommer ju alltid sakna de ❤

Idag vaknade de tidigare än när de börjar på dagis. Bara för att få fler timmar, haha! Idag ska vi njuta av varandra och ta ett tag med damsugare är ändå ett måste. Klockan 10 kommer min mamma och bror och hälsar på idag. Det ska bli jätte trevligt att de kommer på besök. Var länge sedan sist. Jag fixat goe fika, vädret ser lovande ut. Hoppas ni alla får en faktiskt dag 💐 

Måste bara säga Alicia kommentar när hon fick på sina byxor som är 3/4 dels korta idag.

Alicia: Mamma jag tappar mina byxor och försöker hon dra ner de. 

Jag: Haha nä det ska vara så.

Alicia: Nä jag tappar de, mamma! Ser helt bekymrad ut.

Haha det var så roligt när de hände.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0