Tisdag

Godmorgon tisdag, idag har jag vaknat på strålande humör. Solens strålar får en att få energi igen. Började morgonen med att fixa barnen och sen gå och lämna de på förskolan. Valter har varit sjukt mycket den sista tiden nu och inte varit där på 2 veckor.


Men gick ändå bra att lämna honom. Fick smitta undan när han lekte med bilarna som är en favorit just nu. Lastbilar, traktor, motorcyklar och bilar kör han sten hårt på nu. Duktig på att säga bil och traktor de andra över vi på :) 

Direkt efter jag och Anneli lämnat barnen hade vi bestämt att vi skulle gå en runda i skogen med hundarna. Var riktigt skönt och det ska vi försöka få in 3 dagar i veckan om inget annat kommer i mellan. Behöver verkligen börja prioritera min kropp för att må bättre på alla sätt och vis. Men en lång väg att gå tills allt kommer bli bra. Tar det i min egen takt. 

Nu ska jag få lite mat i mig och vidare sen på nästa uppdrag jag har idag :) Sen hämta ett paket som är till barnen. Spännande och se om det är så fint som jag hoppas på. Kommer i ett annat inlägg sen :) 

Mina små gullungar imorse 😍 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0